مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:052023-12-26سياسي

برگزاری 40 ویژه برنامه بزرگداشت هفته رشت/ رونمایی از سامانه رشت من


شهردار رشت، از برگزاری بیش از 40 ویژه برنامه بزرگداشت هفته رشت خبر داد و گفت: 6 لغایت 12 دی هفته رشت نامگذاری شده است.

- برگزاری 40 ویژه برنامه بزرگداشت هفته رشت/ رونمایی از سامانه "رشت من" ایسنا/گیلان شهردار رشت، از برگزاری بیش از 40 ویژه برنامه بزرگداشت هفته رشت خبر داد و گفت: 6 لغایت 12 دی هفته رشت نامگذاری شده است.

رحیم شوقی امروز، پنجم دی ماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در آستانه 12 دی، روز رشت قرار داریم، اظهار کرد: امیدواریم با اجرای ویژه برنامه های هفته رشت در بازه زمانی 6 لغایت 12 دی ماه، بتوانیم روزهای به یاد ماندنی را برای مردم رقم بزنیم.

وی رشت را محل زندگی و آرامش رشتوندان دانست و افزود: همه ما نسبت به رشت دین داریم و می طلبد که با بزرگداشت روز رشت، به این دین پاسخ دهیم.

شهردار رشت با اشاره به تقارن هفته رشت با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و مادر و ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت و مقاومت، تصریح کرد: ویژه برنامه های روز رشت با مناسبت های این ایام عجین شده و تلاش کردیم از ظرفیت های مردمی برای پیشبرد برنامه ها بهره بگیریم.

شوقی یکی از بزرگترین و مهمترین ویژه برنامه های هفته رشت را رویداد شهر خلاق خوراک تحت عنوان جشنواره گیله خوراک دانست و متذکر شد: برگزاری محافل قرآنی و نمایشگاه ها و گالری ها و جش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 40 ویژه برنامه بزرگداشت هفته رشت/ رونمایی از سامانه رشت من

برگزاری 40 ویژه برنامه بزرگداشت هفته رشت/ رونمایی از سامانه رشت من